Thursday, May 27, 2010

Tawau Next Music Scene

ehm..rs rindu lak nak jamming ngan cigaretteandlighter..tp sume dah ada haluan msing2..bukan sbb tukar band..we all still stu band lagi..cuma muneyro je yg terkeluar..now just me, rashid, and zakwan..kteorg just tggu tyme untuk bersama semula..kebangkitan kami di hanya sekejap sahaja di Kuching, Sarawak swktu ketika dahulu..2 pun msih lum bnyk yg kenal...just UiTM n UNIMAS je lar...then sume brubah sejak zakwan dah pindah g Melaka..

sampai ari nie..aku terfikir sesotu yg aku rasa cam ssh je nak jadi..aku nak forming band kat tempat kelahiran aku..Tawau..yg wat aku rsa ssh nak form nie bukan pe..nak carik mmbr musician ni payah...ada pun yg hangat2 taik die...fuh..tp aku rasa aku patut lebarkan sayap aku disini demi industri muzik Malaysia..poyo lak..hahaha..hmmm...skank aku kena r carik yg tul2 minat ngan muzik nie..n skank aku tgh bz n bengong je carik information psl Tawau Next Music Scene nie ha..cam xde je...just waiting je...tu pun kadang..kalo ade..tetibe je ade..x hebah pun dulu be4 pape..advertising xde..perk..cner r ey.....

1 comment:

  1. arel!!!
    mar tok..:)
    quite interesting ko punya blog..
    n u've been followed..
    kalau rajin singgah2la blog aku..
    :)

    ReplyDelete

Syahril Shariza

we enter the world alone
and
we leave the world alone
so
i think its better to be alone