Monday, January 31, 2011

mcm dalam vakum lak!!!

heran tul np sume leh lak jadi cam nie tiba2..aku dah r bosan nak mampus kat sini..leh lak jadi cam nie..f**k lar!!!!
ehmm..sbnrnya aku pun xtau nak tulis ape dlm kat sini...kadang aku pun nek menyampah ngan apa yg ku lalui skrg..rs cam bodoh pun ada gak..arggghhh!!!biar je lar..
aku kena bertahan...kena wat tanggungjawab aku..aku janji...

nie satu lagi...tyme aku dok prctice nak improve guitar skill aku..tringat lak mmbr aku kat uitm..fuhh...rindu lak ngan dorg...nak jam!!!uitm best..ramai band boy..bkan band boy je..band girl pun ada gak..snang nak jam..lgpun sna bandmate aku ade lagi..sini pe ade.pegrrhhh, bosan sial..bile la nak ada mmbr aku sini yg nak maen band..asyik2 sume ngan motor die, ngan kete die...bosan larrr....men blog??fuh..nie lagi aku x tau npe tetiba lak rajin nak tulis blog..maybe sbb bosan sgt..eh x r..aku sbnrnya rindu sgt ngan awek aku yg tgh camping tu..bukan pe..aku dah lama x same2 dating ngan die... : ( .. dah r... mls nak kecoh..

No comments:

Post a Comment

Syahril Shariza

we enter the world alone
and
we leave the world alone
so
i think its better to be alone