Tuesday, April 21, 2009

Bile oWg dH LuPe diRi

FUCK CULTURE SHOCK: bagi aku. perjalanan mengejar cita2. bermula di universiti. bagi aku segalanya dalam hidup berubah juga di universiti. bila yang dijaga keluar dari jagaannya, bila yg kampung keluar dari kampungnya, bila yg miskin berjumpa yang kaye, bila sikawan melupakan kawannya,bila yang loser bertemu yang poser, bila yang baik bertemu yang jahat. dari timur ke barat. dari kampung ke bandar. dari rumah ke luar. hegemoni dari rakan? kejutan budaya?FUCK lah! bila si ustad dah tak igt dunia. bila si baik pegi clubing. bila si alim dah pandai minum. bila si pembenci da start merokok.pukimaknye! daus kate. tahh. rashid kate. mat pen. abg kate. pokemak betol kan. wawan kate. all da best. raihan kate. ko simpan la pet ko neh. along kate.stylo gile.afiq kate.DALAM DUNIA NI ADE 2 JENIS MANUSIA. man kate. pegi la mampos. macha kate. Bahase Melayu aku mmg terok. tapi tak sedar diri lagi. aku juga si culture. pandai seda dirikan? for certain ppl. tak seda2 lagi. stop lah dari jd si hipokrit.ingat pesan mak. ingat pesan bapak. kamu tu dtg nk blaja. bukn melaram! aku tulis ape aku suke. kalo bace. aku tak suro. kalo tanak bace pegi la mampos! ade aku kesa?kalausakit ati tu. IM SORRY!, aku yg kate.

No comments:

Post a Comment

Syahril Shariza

we enter the world alone
and
we leave the world alone
so
i think its better to be alone