Wednesday, July 8, 2009

Sayangi lah Mak Bapak Kamu!!!

mak..pak..
ehm...pe hal tah ngan aku nie...cutiku slama dua bulan nie cam rs laen je...
jarang aku nak habiskan ngan mak bapak aku..aku sibuk ngan urusan aku..
mak bapak aku pun sibuk ngan urusan msing2..
mslhnya asal aku x bz dorg bz..kalo aku lak bz dorg x bz..
ehm..aku rs serba salah...dorng belikan aku tiket blek cuti kat rmah sbb nak jmpa aku..nak aku ada ngan dorg..nie cam dah laen..kekdang aku rs aku nie kurang ajar..tp ape yg aku kurang ajar???
ehmm...aku still rindu dorg biarpun aku skank dok serumah ngan dorg..ntah r pe jadi bile aku dah kat srwk lagi nnt...msti aku rindu dorg giler babi...
bile aku tgk mak bapak aku kerja keras
aku rs sedih...cian, cian tgk dorg keje keras, penat2 just for me and adek2
dan aku lak cam raja..habiskan duet mak bapak walaupun x bnyk r..
ehmmm pengorbanan mereka..mmg tul org ckp jasa mak bapak tiada tandingan..
mak, pak, aril minta maaf skiranya aril bnyk menyusahkan mak bapak selama nie..
aril syg mak ngan bapak..

1 comment:

  1. touching weh aku baca..huhu
    aku paham perasaan kau itu
    yer,sayangilah mak ayah kita.:)

    ReplyDelete

Syahril Shariza

we enter the world alone
and
we leave the world alone
so
i think its better to be alone