Wednesday, June 17, 2009

Air Terjun Taman Bukit Tawau

Hari tu aku ngan kwn2 lama aku pegi r sana bermandi-manda r konon..
best gak r..aku, jijan, shahrul, ciko, ume, amer, dan foji yg pigi...
disna kami maen2 gitar, brnyanyi brsma2..ok r..tp yg malas nya nie sbb rmai lak lago2 disna..
bukan np..dorg ada sna kami ndak kesah..tp mslhnya dorg nie suka wat hal disana..konon2 taman 2 dorg yg pnya..padahal masok sana sma2 gak bayar seringgit..hissshhh..
so abz mndi2 sdh kami pun brgmbr2 utk kenangan..mana r tau ada antara kami mati dulu lak nnt..hahaha...

nie sume kwn aku
dari kiri : fozi, shahrul, amer, ume, jijan, ciko

nie bru aku.


2 comments:

  1. lain muka kau.hehe.lago2 tuh ape?

    ReplyDelete
  2. lago2 hmpir ngan poyo..poyo yg melampau..
    poyo + kerek + poyopoyopoyo..
    hahahhaa

    ReplyDelete

Syahril Shariza

we enter the world alone
and
we leave the world alone
so
i think its better to be alone